Ga naar de inhoud
Vraag een demo aan

Organiseer hoogwaardige events in minder tijd

Stel ons jouw vragen, boek een gratis demo, of vraag een passende offerte aan.

Altijd AVG / GDPR proof

ISO 27001 gecertificeerd

Dataopslag in Nederland

Mogelijkheden bezoekersregistratie

Een bezoekersregistratiesysteem geeft controle, overzicht en inzicht.

event app lead scan

Toegangscontrole

Met bezoekersregistratie software behoud je controle over de toegang tot je event. Bij evenementen met kaartverkoop wil je uitsluitend mensen toelaten met een geldig ticket. Maar ook bij de meeste andere evenementen wil je alleen bezoekers die op je deelnemerslijst staan.

Overzicht en inzicht

Omdat alle data direct voorhanden zijn, weet je exact hoeveel mensen aanwezig zijn en wie dat zijn. Je hebt overzicht en inzicht. Indien gewenst kun je zelfs per zaal en per sessie registreren wie fysiek aanwezig zijn.

event management platform sponsorpagina

Veiligheidsbeleid

Op sommige locaties kan het vanuit veiligheidsbeleid een vereiste zijn om te weten hoeveel mensen zich in een gebouw of zaal begeven. Mocht er een ontruiming nodig zijn, dan weet de bedrijfshulpverlener of brandweer snel hoeveel mensen aanwezig zijn.

event management platform nieuws module

Events met verplicht karakter

Daarnaast zijn er tal van situaties denkbaar waarbij het belangrijk is om te weten wie precies aanwezig waren en welke sessies ze bijwoonden. Bijvoorbeeld:

  • Medewerkersbijeenkomsten met een verplicht karakter. Evenementen voor beroepsgroepen die Permanente Educatie Punten (PE-punten) moeten behalen.
  • Denk daarbij aan medische, financiële en juridische beroepen als verpleegkundige, arts, registeraccountant, controller, belastingadviseur, notaris en advocaat.

Voordelen van bezoekers registreren

Moderne bezoekersregistratie software gebruiken is geen overbodige luxe. De eventbezoeker van vandaag verwacht een professionele ontvangst. Namen doorkrassen op uitgeprinte Excellijsten? Dat kan echt niet meer.

Met papieren lijsten werken is niet alleen onprofessioneel, je loopt bovendien het risico dat de lijsten met gegevens kwijtraken of gestolen worden. Het is allesbehalve AVG-proof.

Voordelen bezoekersregistratie

  • Professionele uitstraling, goede eerste indruk
  • Vlotte doorstroming bij binnenkomst
  • Je bent in control
  • Direct inzicht in je bezoekersstatistieken
  • Je voldoet aan de AVG-voorwaarden

Meer weten over
bezoekers-registratie?

Heb je vragen over de bezoekersregistratie software van Yellenge? En wil je direct zelf ervaren hoe eenvoudig het werkt? Vraag vrijblijvend een demo aan. Je zult versteld staan van het gemak en de mogelijkheden.

Bezoekers registreren met Yellenge

Met Yellenge ben je verzekerd van een soepel en betrouwbaar bezoekersregistratieproces. Yellenge is ISO 27001 gecertificeerd en voldoet aan de laatste internationale standaard voor informatiebeveiligingsmanagement.

evenementen app nederland

Eenvoudig, prettig en intuïtief

De bezoekersregistratie software werkt eenvoudig, prettig en intuïtief. Iedereen kan er zo mee uit de voeten.

bezoekersregistratie chatmodule

Begeleiding

Daarnaast mag je rekenen op onze begeleiding. We geven je advies en bij vragen kun je altijd bij ons terecht. Indien gewenst inspecteren we samen met jou de locatie om te bepalen waar de balies en de hostmedewerkers het beste kunnen staan voor een optimale doorstroming.

event management platform sponsorpagina

Bezoekersregistratie en privacy

Wat je wel en niet registreert in verband met privacy is afhankelijk van de situatie. Voor het aanmeldproces en verdere communicatie met je bezoekers heb je sowieso een e-mailadres nodig. Een voornaam en achternaam wil je ook graag weten. Andere gegevens, zoals functie, organisatie zijn niet altijd noodzakelijk, maar in sommige gevallen wil je dat ook registreren.

Yellenge denkt hierover met je mee. Wij zorgen dat de bezoekersregistratie volledig verloopt volgens de regels van de AVG/GDPR.

Yellenge in 2 minuten
Bekijk de video

Wat mag je verwachten als je je event organiseert met Yellenge?

Mogelijkheden bezoekersregistratie Yellenge

Bezoekers registreren met Yellenge kan op verschillende manieren.

zakelijke evenementen zelf check

Zelf check-in

Zelf check-in zorgt voor de vlotste doorstroming. In de ontvangstruimte van de eventlocatie toont een beeldscherm een check-in code. De bezoeker voert de code in in de event app op zijn telefoon. Vervolgens ziet de bezoeker direct bij welke balie zijn of haar persoonlijke badge klaarligt.

event management platform registratieformulier

Inchecken op naam

Bezoekers melden zich bij de ontvangstbalie. De baliemedewerker vraagt naar de naam, zoekt die op in het systeem of voert de naam in en met een muisklik is de persoon ingecheckt.

Tijdens het inchecken zie je direct een aantal eenvoudige statistieken, zoals het aantal mensen dat al is ingecheckt en hoeveel bezoekers nog ingecheckt moeten worden.

bezoekersregistratie QR code

QR-code scannen

Bij binnenkomst scant een medewerker de QR-code die de bezoeker vooraf heeft ontvangen. Deze QR-code kan staan op de uitnodiging in de e-mail, op het e-ticket of in de event app.

Elke methode uit te breiden
met badge printing on demand

zakelijke evenementen badge printing

Badge printing on demand

Aanvullend op iedere check-in biedt Yellenge badge printing on demand. Het voordeel daarvan is dat je niet alle badges van tevoren hoeft uit te printen. Dat is vaak toch een gezoek. Een ander voordeel van badge printing on demand: eventuele tikfouten in een naam, functie of bedrijf herstel je eenvoudig. Een kwestie van even aanpassen en opnieuw uitprinten.

Hoe werkt zo’n
bezoekersregistratiesysteem?

Een bezoekersregistratiesysteem werkt vrij eenvoudig. En dat is precies wat je wilt. Een bezoekersregistratie is de start van je eventdag. Met een goede start zet je direct de toon.

1 Event management platform

2 Bezoekersregistratie voor elk fysiek evenement

3 Ook voor uitchecken

De voordelen van het Yellenge
bezoekersregistratiesysteem

Een bezoekersregistratiesysteem werkt vrij eenvoudig. En dat is precies wat je wilt. Een bezoekersregistratie is de start van je eventdag. Met een goede start zet je direct de toon.

Gebruiksgemak

Fijne start eventervaring

Bezoekersregistratie afgestemd op jouw event

Deskundig advies

Veilig en AVG/GDPR-proof

Integraal onderdeel event management platform

Voordelen digitale bezoekersregistratie Yellenge

Bezoekersregistratiesysteem
van Yellenge

Vraag hier direct jouw demo aan en ervaar zelf hoe makkelijk het is om bezoekers te registreren met ons bezoekersregistratiesysteem.

Onze werkwijze

Wat mag je verwachten als je je event organiseert met Yellenge? Onze dienstverlening bestaat uit techniek én advies. Daarbij volgen we de volgende 7 stappen.

event app

1. Kick-off

We starten met een kick-off om elkaar beter te leren kennen en de eventdoelstellingen te bespreken.

evenementen app

2. Proces & planning

We maken een planning, leggen communicatiemomenten vast en bespreken de taakverdeling. Samen vertalen we je eventdoelstellingen naar het Yellenge platform.

app zakelijke evenementen

3. Begeleiding & checks

We richten het platform (CMS) voor je in en leggen uit hoe het werkt. Samen realiseren de registratie, voeren we alle informatie over sprekers, sessies, locaties e.d. in, maken de event app gereed met de gewenste modules en starten we het aanmeldproces.

evenementen app nederland

4. Instructies & dry-run

We laten niets aan het toeval over en bereiden je goed voor op de eventdag. We leggen uit hoe je het platform tijdens het event gebruikt. We informeren moderators en briefen sprekers en dagvoorzitters. We nemen het draaiboek door, stemmen de techniek af en doorlopen samen een dry-run.

evenementen app

5. Uitvoering

Op de eventdag zelf geeft Yellenge je de gewenste ondersteuning. Van telefonische support tot ondersteuning op locatie, bijvoorbeeld om de check-in en badge printing goed te laten verlopen. Omdat je alles real-time kunt monitoren en bijsturen ben je volledig in control.

app zakelijke evenementen

6. Resultaten & analyse

Je krijgt real-time inzicht in alle data en statistieken die Yellenge voor je verzamelt. Denk aan aan- en afmeldingen, check-ins, event app downloads, interacties tijdens sessies, feedback-scores, etc.

evenementen app

7. Terugkijken en evalueren

Samen kijken we terug op een succesvol hybride event. We bekijken samen de (evaluatie)data en evalueren onze samenwerking. We helpen je met het exporteren van al je waardevolle eventdata.

Persoonlijk advies

Uitstekende bereikbaarheid

Altijd goede service

Waarom Yellenge?

Met Yellenge kies je voor een betrouwbaar alles-in-één event management platform, een geweldige event app, een passende event registratie desgewenst in combinatie met ticketverkoop, betalingsmogelijkheden of een event website, en dit alles samen met een gedreven partner. Of je nu een fysiek, online of hybride event organiseert, Yellenge maakt er samen met jou een succes van.

Je kiest bovendien voor samenwerking met een gedreven partner. Een partner met kennis van evenementen. Of je nu een fysiek, online of hybride event organiseert, Yellenge maakt er samen met jou een succes van.

  • Krachtig alles-in-één event management platform
  • Ook voor hybride en online event management
  • Gebruiksvriendelijke app voor al je evenementen
  • Soepele aanmelding, naar keuze met ticketverloop en betalingsopties
  • Naar wens complete event website in eigen huisstijl
  • Professionele bezoekersregistratie op locatie
  • Elk event – fysiek, online of hybride – een topervaring
  • Persoonlijke ondersteuning door ervaren consultants
  • Stressvrij events organiseren #hetkanécht

Zelf aan de slag met het Yellenge
bezoekersregistratiesysteem?

Vraag hier direct jouw (gratis) demo aan en ontdek de uitgebreide mogelijkheden.

Meer weten over Yellenge
of de modules? Bekijk hier
de meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen over de modules

Hoe weet ik welke modules ik nodig heb?

Onze ervaren consultants staan je bij met raad en daad. Samen met jou kijken we welke modules je nodig hebt voor jouw event.

Behoort de registratie ook tot de modules?

Jazeker. De event registratie, al dan niet in combinatie met een website, is een van de meest gebruikte modules. Met Yellenge maak je eenvoudig je eigen eventwebsite met registratieformulier in je eigen huisstijl. Op basis van templates richt je alles soepel in en plaats je het programma, de sprekerslijst, locatiegegevens en andere relevante informatie. Je bent in no-time klaar om event website mét registratieformulier wereldkundig te maken.

Welke modules maken standaard deel uit van het platform?

Dat zijn de volgende modules: event registratie (aanmeldformulier), premium event app, gepersonaliseerd programma, sprekers- en deelnemersoverzicht, privacy- en toegankelijkheid modus, mail module, deelnemersbeheer, check-in op locatie, vele vormen van interactie, netwerken, chat, locatie info, plattegronden en we vergeten vast hier nog diverse modules.

Kan ik ook een gewenste module of functionaliteit op maat laten maken?

Dat kan zeker. De kans dat we jouw gewenste functionaliteit al in huis hebben, is overigens zeer groot. Maar mocht dat niet zo zijn, dan kunnen we absoluut een module op maat ontwikkelen.

Is mijn data veilig en voldoe ik aan de AVG/GDPR?

Ja. Met Yellenge beschik je over een ontzettend stabiel en betrouwbaar platform. Je weet zeker dat alles soepel en vlekkeloos werkt, dat je data veilig en in Nederland opgeslagen is en dat je voldoet aan de AVG/GDPR voorwaarden. Yellenge is reeds jaren ISO 27001 gecertificeerd. Voor jou de garantie dat wij zeer zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens, in overeenstemming met de wet- en regelgeving rondom AVG/GDPR.

Is de event app ook beschikbaar in andere talen dan Nederlands?

Jazeker, standaard talen zijn Nederlands ‘informeel (je-vorm)’ en ‘formeel (u-vorm)’ en in het Engels. Daarnaast kunnen we op uw verzoek zoveel taalversies toevoegen als gewenst.

Meest gestelde vragen over Yellenge

Hebben jullie ook ervaring met online en hybride events?

Reken maar. Al voor maar vooral tijdens de coronaperiode hebben we enorm veel online events gehost. En dat doen we nu nog steeds. Ook hybride events, waarbij deelnemers een event zowel fysiek als online volgen, ondersteunen we veelvuldig.

Ik organiseer vele tientallen events per jaar. Is jullie organisatie daarop ingericht?

Ons platform ondersteunt jaarlijks meer dan duizend events, dus enkele tientallen events kunnen er zeker bij. Als je eenmaal weet hoe ons platform werkt, is persoonlijke ondersteuning bovendien steeds minder nodig en ga je geheel zelf succesvol aan de slag.

Wat zijn jullie tarieven?

Een licentie start met een prijs vanaf 1325 euro en 2,50 per deelnemer. Maar in de praktijk zijn onze offertes altijd maatwerk. Er spelen veel factoren mee die de prijs bepalen. Organiseer je een groot of klein event? Eendaags of meerdaags? Eenmalig of meerdere keren per jaar? Heb je nauwelijks of juist veel ondersteuning nodig? Wie is je publiek? Wat wil je bereiken? Al die zaken nemen we mee in onze offerte. Ons uitgangspunt? Fair pricing. We brengen alleen in rekening wat je echt nodig hebt.

Gemakkelijk en snel jouw
[first][first] en [second][second] gerealiseerd

We helpen je graag verder

Stel ons jouw vragen, boek een gratis demo
of vraag een passende offerte aan.